onsdag 13 mars 2013

Hej igen mina vänner!

Glad jag blir att det är så många som följer trots att jag haft ett sådant långt uppehåll!

Idag har jag ingen bra dag, är ganska irriterad då jag fick en dålig start på dagen. Baylie har kräkt 2 gånger med och är lite seg idag. Blir en lugn dag !

Snart kommer vår valp hem. Ska bli så roligt. Ja jag har många djur men dom är inte jobbiga när vi flyttar så ska katterna bli både ute och inne. Att släppa ut dom från 3:e våningen bland barn som slår på dom är ingen hit.

Vi vill bara väck härifrån! .

Som sagt snart den 23:e och då blir det lite sömn då vovven ska ut varannan timme för att bli rumsren! Veckan efter börja jag praktiken och det ser jag fram emot! Har kanske fått sommarjobb där med. Ska snart få ett riktigt svar :)

Mycket som händer nu runt omkring jag har och göra hela tiden tycker jag. Idag tog någon våran tvättid, fick boka hos mamma så nu får jag köra upp med all tvätt. Här är det omöjligt att få tid . :/

Nej ska jag göra klart mitt stora projekt ska bygga på dörrarna det är väl det som är kvar. Ska dock sälja det då jag ska köpa ett annat :)

Här kommer före bilden !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar